Co się dzieje w kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł?
- Nowe oferty wiosna-lato 2024Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami profilaktycznymi, które przygotowaliśmy na okres wiosenno-letni.
- Konkurs fotograficzny – wysyłka nagródInformujemy, że wysyłka nagród przyznanych w konkursie “W zdrowym ciele zdrowy duch” zostanie zrealizowana do końca lutego 2024.
- Konkurs fotograficzny – wynikiPoniżej prezentujemy wyniki konkursu fotograficznego pn. “W zdrowym ciele, zdrowy duch”, który został zorganizowany w ramach kampanii ZTU 2023.
Każdego roku kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł to dziesiątki lokalnych wydarzeń, przedsięwzięć, konkursów i atrakcji. Zapraszamy do lektury relacji z miast, gmin i szkół zaangażowanych w ZTU.
- Prezydent wręczyła nagrody ZTU!
Piekary Śląskie, woj. śląskiePrezydent Miasta Piekary Śląskie Sława Umińska-Kajdan wraz z kierownik Biura Zdrowia i Spraw Społecznych Moniką Rudy (koordynatorem ZTU), wręczyła nagrody… - Nagradzamy i dziękujemy!
Nysa, woj. opolskieNa podsumowaniu ogólnopolskiej kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł w Nysie Zastępca Burmistrza Nysy Marek Rymarz wręczył nagrody 38 uczniom nyskich szkół,… - Mamy laureatkę nagrody głównej!
Bobowo, woj. pomorskieW ramach kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bobowie wzięli udział w konkursie…
Co roku w ramach programu Zachowaj Trzeźwy Umysł organizujemy konkursy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży.
Archiwalne wpisy, aktualności i relacje. Rzuć okiem na długą historię kampanii, przeczytaj treści sprzed kilku lat, znajdź archiwalną wiadomość, której potrzebujesz!
W ramach kampanii ZTU przyjrzeliśmy się bliżej tematyce szczęścia. Wychowankowie podczas zajęć zastanawiali się, jak sprawić, aby szczęście towarzyszyło nam na co dzień. Dzieci wypełniały karty pracy, w których tworzyły swoją własną Wyspę Szczęścia. Został przeprowadzony też konkurs plastyczny ZTU, a dla ochotników odbył się konkurs krzyżówkowy. Zajęcia cieszyły się wielkim zaangażowaniem ze strony wychowanków!
0
lat w profilaktyce
0
+
różnorodnych kampanii
0
mln
wydrukowanych materiałów